SAS nya affärsidé

Är du gay? Är du kär och galen? Vill du spendera resten av ditt liv med din älskade? Vill du joina 10 000-meters klubben? Vill du uppleva den coolaste resan ever? Vill du vara med om ditt livs flygtur? Well, then SAS has something for you!



I december så kommer SAS att ha det första samkönade bröllopet i luften någonsin, och det kan bli just ditt bröllop! Jag har alltid drömt om ett stort och extraordinärt bröllop, ni vet så där så att man funderar på om S:t Peterskyrkan kanske är liiite för liten trots allt? Jag kanske inte får med så där sjukt mycket människor men ni får komma på mottagningen i alla fall. Extraordinärt blir det i alla fall!



Tyvärr är jag för ung, och dessutom så har jag inte hittat någon att gifta mig med än. Men har du det, så hoppas jag verkligen att du tar chansen att vara med i tävlingen! Fatta vilket bröllop du kan få! Jag hoppas du blir lycklig och snälla, ge mig bilderna efteråt!



Mer info finns här;
http://love.flysas.net//?_83408723

Puss o Kram
Lina Lilja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0