Jullov

Ja, jag har jullov och försöker fokusera på att bara ta det lugnt, därför har det blivit så lite bloggande. Dessutom håller jag på att skissa på min årssammanfattning för 2011 som börjar bli klar nu, så den kommer komma innan året är slut ;) Nyår ska jag fira med kompisar genom att först se New Year's Eve på bio, därefter ska vi ut och äta och sen ska vi hem och mysa hos en kompis och vänta på tolvslaget. Supermysigt!
De senaste dagarna har jag tagit det lugnt. Det har varit långpromenader, besök på badhuset, junior VM och lite sånt spännande. Idag ska jag hem till kompis en sväng och ikväll ska pappa och jag till Kungsberget och åka skidor. Längtar! Imorgon så blir det väl lite lugnt först, och sen på kvällen ska jag jobba - för jag har fått jobb!! Wehoo!! Det är ett ganska stressigt jobb med ganska dåligt betalt i cash, men ack så roligt!! Jag ska jobba i en kiosk på Brynäsmatcherna, snacka drömjobb!! Ser verkligen fram emot det :)
Hoppas ni har en bra ledighet ni också!
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer
Postat av: Läsare

Hejhej, hur har du fått jobb där?:) lycka till!!

2011-12-30 @ 15:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0