2012

What would you do if you knew you couldn't fail? Now go out and do it.

Det är ett citat från filmen New Year's Eve som verkligen fastnade, och det är så jag ska leva 2012. OM jorden skulle gå under 21/12-2012 så vill jag att jag ska ha levt varje dag som att den vore min sista, jag vill vara nöjd med mitt liv. Redan första kvartalet av året kommer det att börja hända saker, och både positiva och negativa besked kommer att komma. Jag ska fokusera på att hålla huvudet högt och alltid följa mitt hjärta.



Jag är sjukt taggad på 2012, jag tror verkligen på att det här kommer bli det bästa året NÅGONSIN!! Today is chapter 2 of 366. Let's live it aaaaall the way!



Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer
Postat av: Nathalie

2012 kommer bli så himla bra!!

2012-01-02 @ 20:23:17
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0