Sjukstuga!

Ja, här hemma är det verkligen sjukstuga. Min mage har krånglat ordentligt sedan natten till igår, vilket gör att jag inte har ätit ett enda ordentligt mål sedan i lördags. Bara en massa vitt bröd och banan i ett och ett halvt dygn, great. Jag, hungrig? Nääää! Mitt uppror till mage verkar ha lugnat ner sig lite idag, men det känns verkligen inte bra ännu så det blir hemma och ta det lugnt idag. Ska försöka ta och pilla i mig något annat än vitt bröd snart, men är samtidigt lite nervös. Vill inte få ett bakslag! Dessutom är syrran hemma och ligger nerbäddad i 40 graders feber så jag leker lite sjuksköterska också, hehe. Så kan det gå!
Avslutar detta inlägget med en helt fantastisk låt som sjöngs av Jessica Andersson i Så Ska Det Låta igår. Tyvärr hittar jag inte hennes version på nätet än, men det här är en av mina favoriter av alla de versioner som gjorts på den (även Glee har sjungit den, såklart ;)). Jag tror artisten är fransk. Enjoy!
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0