Skola, Jobb, Träning och Frissa!

Igår var det till att pallra sig tillbaka till skolan igen. Två förmiddagslektioner var det enda jag hade, och ett möte med studievägledaren. Det kändes bra att vara igång igen, och jag har fixat till mitt schema lite också, genom att lägga till kursen Religion B som jag hoppas kommer bli kul! Blir fortfarande någon tidig dag samt en lååååång håltimme på onsdagar, men det är sånt man får överleva! Sen blev det jobb på Brynäsmatchen, vilket även det gick bra trots att någon med huvudansvar saknades = vi blev fyra "unga vuxna" som skulle ta hand om kiosken. Tre snygga killar och så jag. Men vi överlevde och inga större missöden blev det! Vi råkade koka lite mycket korv och kaffe bara, men konstaplarna och ordningsvakterna som var uttråkade blev glad över lite koffein, så det löste sig ju det med!



Idag fick jag en liten sovmorgon innan jag gjorde det avslutande passet på kursen Idrott och Hälsa A, vilket känns skönt! Ett jävla gympass blev det vilket resulterade i att jag nu är helt slut i kroppen, men det är skönt det med! Väntar nu på att mina kompisar ska sluta sin mattelektion så att vi kan gå och äta, sen blir det svenska, tyska och efter det bär det av mot frissan. Så jädra skönt!! Mitt hår och jag är inte riktigt överrens just nu om man säger så....



Nu ska jag gå och ringa ett samtal, så får vi se om mina kompisar är redo för lite mat sen! Höres :)

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0