What Doesn't Kill You Makes You Stronger

Igår var en lugn dag som spenderades i soffan med ett litet undantag för en stund i bastun. Somnade ju vid sextiden, och sen väckte mamma mig elva och undrade om jag skulle sova bort hela dagen - vilket jag helst hade gjort - men då hade hon ju redan väckt mig så då var det bara att kliva upp. Gick och la mig lite tidigare igår, tror klockan var typ elva när jag släckte lampan, och sov nästan elva timmar innan jag vaknade imorse = lite piggare idag! Har idag varit och bokat en klipptid, varit på gymmet samt gjort lite andra ärenden. Nu ska kvällen spenderas med god mat och tv! Imorgon blir det fika med en kompis som gäller, och hockey på kvällen, annars är dagen obokad!



Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0