My Future!

Efter ett antal månader utan speciella framtidsplaner och drömmar så vet jag nu vad jag vill med mitt liv, i alla fall de närmsta åren! Att jag vill utbilda mig till Sociolog, flytta utomlands och senare arbeta med människor - det har jag vetat ett tag. Jag har också vetat att jag vill åka och volontärjobba i Afrika - det har jag velat väldigt länge. Nu har jag drömmar och mål som känns lite mer nåbara, lite klarare, lite mer definierade! I augusti flyttar jag ju till Santa Barbara för två år på deras City College. Till sommaren 2013 sitter jag just nu och tittar på om det finns möjlighet till en månads volontärarbete, helst i Afrika, till ett pris jag kan ha råd med. Det vore verkligen en dröm! Och en dröm lite längre fram i tiden är att bli antagen och få utbilda mig till Sociolog vid University of California i LA. Det är sjukt svårt att bli antagen, och jag måste få stipendier för att ha råd, men höga mål och drömmar mår man bra av! Nu är det bara kämpa, kämpa, kämpa som gäller för att nå mina mål :) Vad drömmer du om?



Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0