"Gaygalan måste sluta värdera bokstäverna i HBTQ olika!"

Misstag gör man bara en gång - som att publicera en fantastisk debattartikel bara några timmar innan regeringen meddelar att det kommer bli extra val. Snacka om dumt. Hade verkligen förhoppningar på att min debattartikel skulle flyga lite så den skulle nå QX och att de fått tänka till lite. That didn't happen... 
 
Här kan ni läsa min debattartikel publicerad på Nyheter24
 
Jag glädjer mig åtminstone åt att av de 48 personer som i dagsläget svarat på frågan "Håller du med?" så har 42 svarat ja. Bara timmar efter att min artikel publicerats publicerade QX den här artikeln där de lyfter HBT-röster angående extra valet. Av de 15 nämnda personerna är 12 bögar - och det var som att alla mina poänger blev bevisade. Ska nu sätta mig ner och börja sortera i allt material jag har på ämnet och skriva en ny artikel på ämnet som jag hoppas få publicerad i början på februari i samband med att Gaygalan faktiskt är - förhoppningsvis har folk lyckats smälta det här med extra val by then och kan prata om andra saker också.  
 
Det där med extra val är så idiotiskt och jobbigt att jag inte ens orkar kommentera det. Istället kör jag ner huvudet och längtar till jullov om två veckor. 
 
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0