Julen

Då var julen förbi! Okej att det är annandagen, men de stora firandena är över i alla fall. Julafton började jag med att klockan ringde 6.20 och en kvart senare checkade jag in på badhuset för lite morgonsimning. Efter 45 minuters simning gick jag upp, duschade och gjorde mig i ordning och åkte hem. Väl hemma sov alla fortfarande så jag och Mio tog en morgonpromenad och när vi kom tillbaka efter det vaknade de andra. Vi öppnade morgonpresenter, käkade frukost och sen blev det lite lugn och ro innan lunch och paketöppning för min del. Kalle Anka, och sen begav jag mig iväg till andra släkten. Julmiddag, julklappar och sen in till stan igen och till kyrkan för midnattsmässa. När jag kom hem efter det var jag dödstrött och slocknade direkt.
 
En bra julafton! Julklapparna blev för det mesta en massa böcker, hade önskat mig en massa böcker och kunde pricka av de flesta, så det var skoj! Fick även underkläder, jeans, en massage, badskum, One Direction-affischer (och deras bok som jag önskat mig). Och så biljetter till Gaygalan och One Direction på Ullevi - av mig själv! Bästa julklapparna :D Köper alltid de dyraste julklapparna till mig själv, för det är jag värd!
 
Igår blev en lugn dag. Hade tänkt ut och åka längdskidor med Mio men mådde inte så jävla bra så blev mestadels soffliggande. Sov ett par timmar på eftermiddagen och avslutade dagen med The Holiday på tv. Så bra! Idag är jag lite piggare så tänkte nog dra ner på stan en sväng och kika lite på mellandagsrean, använda lite presentkort jag fått i julklapp, etc :) Kanske blir det en löptur med Mio sen också! Mys!
 
I julklapp fick släkten uppförstorade bilder på mig och Mio som en fotograf tagit på oss i början på månaden. Har ju varit tvugna att hålla dem hemliga eftersom det var julklappar, men här kommer några av dem bilderna som togs! :)
 
 
 
 
 
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0