The Secret Is OUT!

ÄNTLIGEN får jag prata om vad jag gjorde den där veckan i september när jag flög omkring på rosa moln och bara var allmänt lycklig! Jag satt och valde ut låtar till 2015 års Melodifestivalen!!! Jag är alltså en av dem som satt i urvalsjuryn! Det är helt sjukt att det här är något jag har fått vara med om, det var en fantastisk upplevelse som jag aldrig kommer glömma! Jag tog också chansen att fråga Christer om allt det där jag gått och funderat på genom åren, och han svarade tålmodigt på alla mina funderingar. Bortsett från att det var en fantastisk upplevelse var det extremt lärorikt på alla plan, och jag fick dessutom knyta nya bekantskaper. Jag ser sjukt mycket fram emot Melodifestivalen 2015 och inte minst att få gå på finalen i Friends Arena tillsammans med resten av juryn!
 
 
Puss o Kram
Lina Lilja
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0