Filip och Fredrik i Globen

Två timmar till Filip och Fredriks 200:ade podcast live i Globen - och naturligtvis kommer jag vara på plats! Något sånt här stort kan man ju inte missa! Skitkul ska det verkligen bli! Efter det åker jag hem och hämtar hunden och tar första bästa tåg hem till mamma. Allt jag vill just nu är att få spendera en helg på soffan hemma hos mamma, få maten serverad och bara få kramas med syrran. Alldeles för mycket i huvudet just nu... När jag efter dagens slut kom in i personalrummet tittade mina kollegor på mig och sa: "Lina, du ser verkligen helt förstörd ut." Det är jag också, men efter långa samtal med några fantastiska kollegor mår jag betydligt bättre. Inte bra, men bättre. Lite Filip o Fredrik, skratt, sömn och massor med mammas mat så kanske jag sen orkar med de sista dagarna innan sommarlovet - och alla hejdån och tårar som kommer på köpet. Kommer utan att tveka bli mitt livs tuffaste skolavslutning.
 
 
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0