What a day!

Har idag jobbat 8.30-14.00, därefter stack jag direkt till kiropraktorn. Ett mycket smärtsam men lyckat besök, även fast jag fick ordern att inte löpträna för tillfället :( Jag som var så sugen på att komma igång nu när våren är här! Oh well, jag verkar ha en något mer fungerande tå nu i alla fall, även om hon fick slita och dra lite för att få igång verksamheten i leden. Nu är det sjukgymnastik som gäller i några veckor, sen återbesök!
 
Efter kiropraktorbesöket blev det hem och hämta bäbis på dagis, hundpromenad, ett varmt bad, sedan har jag suttit vid datorn och tiden har bara runnit iväg! Helt galet! Jobbar med så många saker samtidigt nu att jag blir helt snurrig i huvudet, och plugga har jag inte hunnit alls... Nu ska jag i alla fall rasta Mio en sista gång och sen sova! Får återuppta allt arbete imorgon istället. Hoppas ni haft en bra dag!
 
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0