Dags för agility!

Efter en lång dag på jobbet är det nu alldeles snart dags för mig att bege mig mot hunddagis och hämta upp Mio för att sedan åka vidare till agilitykursen. Blir långa torsdagar, men det är det värt! Agilitylektionerna är verkligen veckans höjdpunkt!
 
 
I tisdags gav min kiropraktor mig klartecken att få börja ut och springa igen. Lugnt och försiktigt, men ändock, korta löpturer är ok! Jag spillde ingen tid utan for iväg direkt med Mio i midjebälte. Underbart! Tänkte försöka mig på ytterligare en kort tur imorgon efter jobbet samt på söndag. Lugnt och försiktigt, men är ändå igång! Känns underbart! Hoppas det fortsätter så här och blir bra snart, för bra är det inte i närheten av än...
 
 
Igår var jag på en föreläsning på SAFE, min gamla PT-skola, kring ätstörningar. SUPERintressant! Tänkte jag skulle skriva ett helt blogginlägg om det, men har inte hunnit än. Håll till godo! Kommer senast imorgon! Var spännande också att vara tillbaka i "gamla kvarteren" - helt sjukt att jag spenderade så många timmar varje dag där de första två månaderna detta år! Känns så länge sedan! Tiden går fort, känns som hundra år sedan. Kul att vara tillbaka i alla fall och hälsa på gamla klasskamrater och lärare.
 
Nu ska jag springa till bussen! Hej svejs!
 
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0