En fantastisk dag!

Och plötsligt var jag ett år äldre! Gårdagen var verkligen helt fantastisk, och alldeles sådär lagom avancerad. Började med lite jobb på morgonen, sen åkte jag hem, bytte om och hämtade Mio och så åkte jag och syrran in till Sergels Torg och tittade på när de tände julbelysningen. Molly Sandén sjöng och Gabriel Forss kör uppträdde. SÅ FINT!! <3 Sen blev det lite strosande på stan innan vi skiljdes åt och jag mötte upp två Gävle-kompisar. Blev en fika och häng, en hel del catching up, så himla mys! Vid nio gick jag sedan vidare och mötte upp nästa kompis så satte vi oss på en pub på söder och käkade. Strax före midnatt satt jag sedan på tuben hem igen, alldeles lagom trött och nöjd. Tack alla fina för en sådan underbart lugn och fin dag <3
 
Mio tyckte det var kallt när vi stod och tittade på julbelys-tändningen (trots vintertäcke) så i ett försök att hålla honom varm lindade vi syrrans halsduk runt honom. Gullplutten <3 
 
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0