Lugn söndag

Det var en mysig kväll igår som avslutades med att syrran var på besök och jag slocknade medan vi tittade på NCIS Los Angeles och vaknade av att hon sa att hon skulle åka hem. Mysigt! Sen vaknade jag en stund efter nio imorse, drog mig till tio innan jag gick upp. Mio såg så trött ut så jag lät honom sova vidare medan jag käkade frukost och sen tog vi en långpromis i skogen. Efter det har vi myst framför tvn, sett skidor, tittat på film och så har jag jobbat lite. Klockan 16 har jag tvättstuga och tänkte samtidigt ta ett ryck och passa på att dammsuga och städa lägenheten. En lugn och härlig söndag! Precis vad jag behöver innan en galet fullspäckad vecka drar igång imorgon.
 
 
Puss o Kram
Lina Lilja
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0