Höstrusksdag!

OJ vad jag var trött igår när jag äntligen landade i sängen på kvällen! Jag och Mio åkte in till stan vid strax efter tio för att plocka upp vår hundkompis, sen bar det vidare till Vasaparken. Där släppte jag de små i hundrastgården där de rände som tokar, innan vi åkte och mötte upp min syster som just nu är dagmatte åt en hund och så gick vi på gemensam lunchpromenad i skogen, innan vi återigen åkte tillbaka till Vasaparken. Vi satte oss och fikade lite, innan vi frös för mycket så då gick vi ner på stan och lullade runt i lite affärer och värmde oss. Sen strosade vi omkring lite innan jag mötte upp en kompis på centralstationen där vi satt och snackade lite i väntan på hans tåg - sen åkte vi och lämnade tillbaka vår hundkompis och åkte hem. Landade hemma strax efter åtta. Vi var alla tre oerhört trötta och nöjda när vi kom hem kan jag säga! Och titta så många steg och kilometrar vi fick ihop under dagen enligt min FitBit!
 
 
Så himla skön dag det var! Tänkte verkligen inte på någonting på hela dagen, utan det var verkligen hund- och höstmys deluxe! När jag kom hem kände jag verkligen att jag fått en chans att rensa hjärnan, vädra ut alla dumma tankar och andas in en massa frisk luft. Nu är jag redo att ta mig an livet igen! Fullt upp med jobb resten av veckan, inklusive lördag då jag ska jobba på högskoleprovet. Sen på söndag blir det hundträff på Drottningholm och inspelning av Så Ska Det Låta. Verkligen något att se fram emot! 
 
 
 
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0