It's a beautiful world!

Så här om dagen dök denna screenshot upp i min twitterfeed, och jag blev så arg att jag på riktigt ville gå och slå ner någon. 
 
Last month, a user on the anonymous message board 4chan posted this creepshot of a guy dancing at what appears to be a concert.
 
MEN! Storyn slutar inte där! Det visar sig att i slutändan är världen en mycket vacker plats trots allt! Några tjejer från LA, med en tjej vid namn Cassandra i spetsen, plockade upp detta och gav sig ut för att hitta denna man för att få dansa med honom. Och med "några" menar jag hundratals. Tusentals till och med.
 
View image on Twitter
 
Tillslut hittades denna man, en snubbe från London, och på två dagar har man samlat ihop tillräckligt med pengar för att få honom till LA och en stor dansfest! Världskända DJ:s har erbjudit sina tjänster gratis, och kändisar som Pharell Williams har twittrat sitt stöd. SÅ FANTASTISKT!!! Här kan ni läsa hela storyn.
 
 
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0