Första april!

Nu börjar det verkligen kännas som vår! Vi går in i april, det är påsk OCH när jag kom upp för att göra frukost så såg jag att det spöregnade! Jag behövde gå ut för att verkligen få njuta av det, för det var 2 grader och spöregn, på riktigt, spöregn, årets första spöregn! Nu försvinner snön i alla fall (förhoppningsvis).



Dessutom så är det ju dagen D idag. Dagen då man får luras hur mycket man vill! Själv är jag inte speciellt bra på att luras men lokaltidningen brukar alltid ha med ett par skämt i tidningen. Idag ser jag dock bara ett, men det kan finnas fler, i så fall lyckades de lura mig med dessa. Men som sagt, jag hittade i alla fall ett (som jag hoppas är ett skämt i alla fall), och det är att Briggen Gerda ska göras om till piratskepp och fram till valet åka runt och göra reklam för Piratpartiet.


Nu måste jag börja packa och städa lite, för vid lunchtid när de andra slutar skola/jobb så ska vi sätta oss i bilen och åka ner till Blekinge där vi ska fira påsken hos mormor. Själv är jag fortfarande grymt förkyld och saknar röst så jag blir hemma och kurerar mig även idag.

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0