Hemma från UGL

Lessen att det inte har blivit något bloggande under min helg i Uppsala, men det har varit två saker som har försvårat det lite. Dels så har det varit brist på internetuppkoppling, men framför allt också brist på tid. Det har varit fullt upp, och jag har haft så GRYMT roligt!! Jag har verkligen lärt mig massor, men det har också varit mycket inspirerande. Det var även väldigt roligt att träffa alla igen, eller alla, men endel i alla fall, som var med på Valkursen i Upplands Väsby.

Jag har fått mycket inspiration till blogginlägg också, men just nu är jag bara så trött och så fullproppad av tankar att jag inte kan urskilja dem åt och få till något bra inlägg. Istället så ska jag fortsätta att zappa på tv:n och försöka sortera tankar och intryck och återkomma med något bra inlägg.

Puss o Kram
Lina Lilja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0