Tar cykeln in mot stan!

Hinner inte skriva så mycket då jag ska träffa en kompis inne i stan om en dryg timme och jag tänkte cykla in vilket tar typ 45 minuter och just nu står jag i badrock med håret åt alla håll och kanter...
Sa jag förresten att jag fick en ny cykel igår?? Just det, fick! Morsan och farsan betalade, sånt är rätt najs ;) En jättefin röd cykel är det, ska ta en bild och visa!

Ska också ta en bild på skrivboken jag köpt. Min peppbok, eller må-brabok om man nu vill kalla den så. Den som ska fyllas med komplimanger och peppande ord! Än så länge är den dock ganska tom, men det ska det snart bli ändring på, förhoppningsvis...

Nä, nu måste jag sätta fart. Vi hörs en annan gång!

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer
Postat av: Nora Fazel

ååh, vad skönt att cykla! Är det bra väder då:D?

2010-04-09 @ 10:48:20
URL: http://noraafazel.blogg.se/
Postat av: Lina Lilja

Nope, spöregna gjorde det!!

2010-04-10 @ 09:32:22
URL: http://linalilja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0