Älska!

Såg Narnia 3 igår! Grym film, bästa i den triologin, LÄTT! Och Caspian *dreggel*.... Det där med 3D är inget för mig riktigt dock... Vad jag i alla fall ville komma fram till var detta;
http://www.youtube.com/watch?v=3INu4HB8o_Y
(Av någon anledning funkar det inte att lägga upp YT-klippet i inlägget så ni får det i en länk)

Så sjukt fin låt! EMD kommer till Gävle i början av april och vill ni gå med mig så får ni gärna hänka på, för jag har för tillfället ingen att gå med....

Är grymt trött idag, satt uppe till strax före fyra igår och kikade på ishockey. Bra jobbat grabbar!! Nu ska vi skjutsa mormor till tåget och sedan blir det en simtur och lite bubbelbad! Mys!

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0