Happy Day!

Jag ber om ursäkt för mitt väldigt dåliga bloggande, men det har sina förklaringar... Mitt liv är och har varit väldigt upp-o-nervänt på senaste tiden, av många olika anledningar. Det har varit tufft och jobbigt men nu så har det vänt, och idag så går det äntligen åt rätt håll igen!

Jag vill inte säga för mycket innan alla formella saker är klara, det blir lite pappersskrivning framöver, men jag kan avslöja att mitt liv kommer förändras ganska mycket nu inom kort. Jag tror och hoppas det blir bra, jag känner mig stark just nu!

Jag hoppas att ni har det bra, att julhelgen var trevlig med många fina klappar så lovar jag att skriva så snart jag kan igen. Måste ju samanfatta året som gått också, kan ni fatta, 2011!!!!

Puss o Kram
Lina Lilja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0