Idol

Har varit på minisemester, därav inga inlägg. Hoppas ni överlevde.

Idolfinal i fredags. Minnah var grym, Jay vann. Förvånad? Inte jag. Jay är en värdig vinnare, alla gånger. Tyvärr tyckte jag Minnahs version av vinnarlåten var bättre, men jag är inte bitter. Jay förtjänar det, och Minnah kom långt och kommer också gå långt tror jag.



Vinnarlåten är by the way bland de finaste låtarna jag någonsin hört! Något som Idolteamet lyckats bra med genom åren så är det att skriva sjukt bra vinnarlåtar. Den här är verkligen jättemäktig och texten är såååå fin!!!



Idolernas hyllning till Jihde var ju inte helt fel heller. All I Need Is You är också än grymt fin låt och Weises lilla tal verkade verkligen komma från hjärtat. Den killen kommer gå långt!!



Nu ska jag med morsan och julshoppa lite. Tänkte ni ge er ut på vägarna nu så rekommenderar jag er att tänka om... Ska prova motorvägen för första gången idag!! Hör av mig om jag överlever ;)

Puss o Kram
Lina Lilja

Ps. Stockholmsbomberna ska jag också kommentera, men hinner inte nu... Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0