Störst av allt är kärleken

Min dator har kraschat, så den är på lagning under 2-3 veckor. Eftersom jag under den tiden endast har tillgång till den stationära datorn som jag måste dela med resten av familjen så blir det kanske ännu sämre uppdatering här, och på andra sidor på internet där jag finns.

Till ämnet. The Big Subject. Det alla, royalist eller inte, pratar om. Det kungliga bröllopet som ägde rum igår. Jag skäms nästan när jag berättar vad jag gjorde igår, för jag satte nämligen väckarklockan på 7.45 för att hinna upp och göra frukost för att sedan bänka mig vid tv'n när sändningarna från Stockholm drog igång fem i åtta. Där satt jag sedan i 17(!) timmar till kamerorna inne på slottet slocknade vid strax före ett. Jag tror jag var tröttare än självaste brudparet när jag kröp i säng på kvällen....



De är så vackra, så vackra! Det var definitivt de 17 timmarna framför tv'n för att få se dem säga ja till varandra, kyssa varandra (de gav på lite fler kyssar än vad kungen och drottningen gjorde när de gifte sig), dansa med varandra, skära upp tårtan, och för all del, prins Daniels tal! Alla pratar om det talet, men det var såååååå vackert! För att inte tala om när Björn och Agnes sjöng för brudparet i kyrkan. Alla känslor sprudlade, och jag lovar att jag grät en hel del. Ingen kan undgå deras kärlek, de verkar verkligen vara så kära!



Jag önskar brudparet all lycka i framtiden och säger stort GRATTIS till er båda! Ni är väl värda varandra, ni är såå fina tillsammans! Se till att hålla kärleken vid liv så att vi ser er lika lyckliga om 30 år. Och fortsätt vara så romantisk, Kronprinsessan! De 30 breven var det finaste jag någonsin hört, det var nästan inte så att jag ville att det skulle vara sant! Snacka om en saga.





Prinsessan fick sin prins, låt oss nu hoppas att de lever lyckliga i alla sina dagar!

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0