Ångest Dag

Vaknade med ångest, och dagen har inte blivit bättre sedan dess. Dunderförkyld är jag för det första, för det andra så fick jag virus på datorn så den kraschade två gånger (det tror jag dock att jag har lyckats få bort nu!) och dessutom snöar det!! Har sovit, suttit vid datorn och tv:n hela dagen, vilket gör att huvudet känns sådär. Men ni ser att jag har totalt designat om bloggen! Kul va? Är inte riktigt klar än, men den blir snyggare och snyggare och bättre och bättre =)

Nu tänkte jag byta om från pyjamas (ja, jag sitter fortfarande i pyjamas) och ta en liten promenad. Sedan har jag lovat mamma att jag ska laga mat också, så det blir väl dags att sätta igång det snart också. Och så borde jag plugga lite...

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0