Boosta ditt självförtroende!

Jag har kommit på världens grej. Okej, jag kanske inte är först med att komma på det, men det är något jag ska börja med i alla fall! Självförtroendet är inte alltid så högt som det skulle behöva vara, vissa dagar är det helt enkelt inte bra alls, och andra gånger så kanske man ska på något viktigt möte eller liknande, och då behöver man verkligen lite extra självförtroende! Så nu vänner, låt oss boosta vårat självförtroende!


Se till så att självförtroendet är på topp!

Jag ska helt enkelt (och jag hoppas att ni är med mig) gå ut i affären och köpa ett fint litet block och en fin penna till. Sedan ska jag skriva upp alla bra saker folk säger om mig. Alla komplimanger jag får, alla kommentarer som känns bra, alla gånger som jag själv känner att "Fan va snygg jag e!" eller "Shit vilka fina ögon jag faktiskt har" så skriver jag upp det! Varenda liten detalj som höjer självförtroendet, varje liten sak som känns bra att höra och som man gärna kommer ihåg för att plocka fram när man mest behöver dem, dessa saker ska stå i denna lilla bok som ska finnas till hands jämt.



Är ni med mig?

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer
Postat av: Rickard

Ja, vi är inte mot dig iaf ;-)

2010-04-02 @ 09:42:16
URL: http://rickardnordin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0