I Need Your Help!

Ja som ni ser så har jag inte kommit på någon "slogan" än, vilket känns lite tråkigt. Skulle ju kunna köra med bara Lina Lilja men det känns så tråkigt... Så nu vänner, vill jag att ni kastar in massa kommentarer och ger förslag på vad jag ska kalla min blogg!

Om någon undrar varför jag är uppe så tidigt by the way, så är ni inte ensamma. Jag undrar samma sak! Vaknade, sträckte på mig, torkade sömnen ur ögonen och sådär, var väldigt kissnödig så reser mig upp för att gå på toa, och ser då att klockan bara är sju! Vad i hela friden gör jag uppe då liksom? Men jag var tvungen att gå på toa och efter det kunde jag inte somna om, så då tog jag fram datorn. Syrran har också vaknat nu, vilket är ovanligt för henne! Hon sover mer än gärna till nio.

Ikväll är det melodifestivalen, the Big Final, hörrni! Ska ni kika på det? Hoppas verkligen det! Själv ska jag ladda ordentligt! Jag ska laga maten nämligen, har jag bestämt. Fast jag vet inte vad jag ska laga? Har ni något bra recept att tipsa om? Det får inte ta för långt tid att laga dock, då jag kommer att sitta klistrad från klockan åtta och framåt, och då finns det inget eller ingen som kan störa mig!

Så vem hejjar ni på? Själv har jag inte den blekaste! Det är spännande, och jämt! Men jag tror att Anna kan få en röst eller två av mig, men hon lär inte vara ensam om min röst... Det är jättebra låtar i finalen vilket är roligt!

Nu ska jag fortsätta tv-tittandet som jag och syrran precis började på.

Puss o Kram
Lina Lilja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0