Kommentera!

Igår hade jag ca. 30 unika besökare, men trots det inte en enda, minsta lilla kommentar! Whyyyy!? Närå, men det vore kul att höra lite kritik, både positiv och negativ. Har ni några synpunkter?? Kan vi inte göra ett litet test. ALLA som är inne på min blogg idag lämnar minst 1 kommentar! Kan ni göra det? Ni får skriva så mycket eller så lite ni vill! Ni får skriva ett anonymt "Hej" om ni vill, eller tre a4:an med synpunkter om ni vill. Men alla lämnar ett fotspår efter sig, bara så att jag vet att ni finns och mår bra!

Och om ni dessutom lämnar en länk till eran blogg så kommer jag garanterat kika in där =)
Min rumskompis sov i fel rum inatt och gjorde mig lite förvirrad när jag vaknade, men nu är hon tillbaka här och så fort hon bytt om så ska vi ner och käka frukost!

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer
Postat av: sara

hoppas du får en mysig söndag! :)

2010-03-28 @ 08:53:51
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Annika Snäll

Kul att du skriver blogg och framförallt att du engagerar dig politiskt. Jag var en av de som gick in igår.



Lycka till!

2010-03-28 @ 10:04:53
Postat av: Lina Lilja

Tack för de fina kommentarerna och kul att ni kikade in här!

Stora Kramar

2010-03-28 @ 20:21:39
URL: http://linalilja.webblogg.se/
Postat av: Pelle

Kollar din blogg ibland då lusten faller på. Jag har massor med kommentarer om allt. Jag har skickat lite på mejl...kolla upp det. ;-)

2010-11-02 @ 14:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0