Lejonkram!

Det finns ett klipp som i åratal har cirkulerat på nätet. Jag har sett dett så många gånger, men trots det så börjar jag grina lika mycket varje gång. Jag skojar inte! Det går inte att hålla tillbaka, det bara svämmar över! Jag tror ni alla vet vad jag pratar om för klipp, men den är så underbar så jag måste lägga ut en länk här. Den är värd att ses igen!

http://www.youtube.com/watch?v=oiGKWoJi5qM

Den kärleken som finns där, och hur den utspelas, hur man kan se den, det är helt AMAZING! Man blir så tagen så det är sjukt! Kärlek är bland det finaste som finns, och det här är den finaste kärleken jag någonsin sett!

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer
Postat av: Annica Skarpfors

Häftigt o härligt! jag hade aldrig sett det tidigare. Lejon har bra minne tydligen.

2010-03-24 @ 22:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0