Martin Borgs

Det är Debatt och Medieträning med Martin Borgs hela dagen idag. Väldigt, väldigt nyttigt är det, och lärorikt! Han är grym också, Martin Borgs. Inlägget är bra och han talar på ett superbra sätt. Jag känner det att under den här helgen så har jag sugit in information, kritik, feedback och pepp som en svamp. Jag är fullproppad men trots det så finns det plats för så mycket mer!

Så väldigt grymt jättemycket som jag har lärt mig, och så jävla (f'låt) mycket jag har utvecklats, under de här få dagarna, så här mycket utvecklades jag inte ens under mina fyra månader i USA, och där utvecklades jag massor! Cuf har öppnat en dörr, en väg in i min själ, mitt hjärta och mig själv, en dörr som jag inte visste fanns där men som har hindrat så himla mycket.

Stefan Lundkvist gick i början av mars över till SD från Centern och han döpte blogginlägget där han skrev om detta till "Min Nya Familj". Jag har också fått en ny familj. En familj som ger mig rätten att vara den jag är, som ger mig chansen att utvecklas i mig själv, och samtidigt ha grymt roligt. Denna familj kallas Centerpartiets Ungdomsförbund.

Puss o Kram
Lina Lilja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0