Berg-o-Dal Bana

Nu var det ett tag sedan jag skrev, men den här veckan har verkligen varit upp och ner. Det har varit tårar, skratt, ilska, och allt på en gång. Vissa sekunder vill man mest bara ta livet av sig, andra sekunder så är livet underbart. Det är verkligen så min vecka har varit, och det har hänt så grymt mycket jag skulle kunna berätta om, men jag tror att jag inte ska göra det. Jag måste få bearbeta saker och ting en del, låta det smälta, innan jag egentligen vet vad jag ska säga.

Men det är så mitt liv ser ut nu för tiden, även om den här veckan har varit extrem. Senaste månaderna har det hänt så väldigt mycket, jag har lärt känna så väldigt många nya människor, och jag har lärt mig väldigt mycket mer om mig själv. Jag utvecklas för varje dag, och det är den snabba utvecklingen som är jobbig. Jag hinner inte riktigt stanna upp och tänka över vem jag är egentligen är alla gånger...

Innan jag säger för mycket så ska jag avsluta det här inlägget. Sov bara omkring fyra timmar i natt (väckarklockan ringde 04.00! Hemska tid...), har dock sovit ett par timmar på eftermiddagen/kvällen, men är fortfarande grymt trött så tänkte gå och lägga mig nu.

Förresten, någonsin hört talas om Westboro Baptist Church? Om inte, sök på Google. Gör ett skolarbete om den sekten nämligen, och när jag läste vad den egentligen handlade om fick jag rysningar av rädsla. Skrämmande...

Puss o Kram
Lina Lilja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0