FB-bilder!

Håller just nu på att återställa min iPhone för att se om det ploppar fram en kameraapp, och medans jag gör det så gick jag in på min profil på FaceBook och klickade på "Bilder på mig", mest för att jag ville se vad för typ av människa jag framställdes som.

Ska jag vara ärlig så tycker jag det ligger bra bilder där. De 92 bilderna representerar nog ganska bra mig och mitt liv de senaste åren! Inga skämmiga fyllebilder eller liknande (kan ju visserligen bero på att jag aldrig varit full ;)). Visst, bikinibilder från när jag vägde som mest, men so what? Jag skäms inte för några bilder som ligger där, utan tycker tvärtom att de representerar mig och mitt liv så som jag vill att det ska representeras. Så vill ni veta mer om vem jag är, kika på bilderna på mig på FB!

Har btw satt upp bilden på mig och Adam på väggen nu, snart kommer bild på det! =D Ska bara försöka komma överrens med min phone först... Hoppas inget försvinner på vägen!

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0