Just My Type<3

Det var en nervkittlande kväll. En kväll fylld av tårar och känslor. Och glädje. Självklart talar jag om IDOL!!!! Jag ÄLSKADE Minnah idag (gör jag iofs varje kväll)! Båda hennes låtar var grymma men favoriten var Just The Way You Are! Älskade att höra en tjej framföra den låten också, passar henne som handen i handsken! (Även om juryn inte tyckte det, och dessutom så har ju hennes röst krånglat eftersom hon är sjuk, men eftersom jag är tondöv är inte det något som jag behöver oroa mig över!)



Jag var HELT säker på att Minnah skulle åka ut, men jag är så FUCKING glad att hon inte gjorde det och jag är ÄNNU lyckligare över att hon fick chansen att komma tillbaka till tävlingen efter att hon åkt ut i början av fredagsfinalerna. Hon är så jävla söt! Hennes skratt is just adorable! Hon är just adorable! Så jävla snygg dessutom! Inget man skulle säga nej till direkt.... TOTALLY my type!

Nä, nu ska jag ta en dusch och fräscha lite. Vem gör det en ensam och mysig hemmakväll strax efter midnatt liksom? Jaja, jag är inte riktigt som alla andra, men det vet ni ju redan! Sedan ska jag sätta på Notting Hill och lägga mig i soffan och somna! En helt uuuuuuuunderbar kväll är vad jag har! LOVE<3

Minnahs blogg finner ni här och vill ni se Just The Way You Are en gång till så klickar ni här.
 
Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0