Massor!

Det är helt fullt upp just nu! Både i huvudet och rent fysiskt! Men I'm trying to stay out of it, och göra det bästa av situationen. Har blivit ganska bra på att prioritera nu faktiskt, och det behövs! Har dock lite panik över att jag kommer stänga av telefonen och vara utan internet hela onsdag till söndag, framför allt eftersom jag väntar en hel del viktiga samtal och mejl.. Men men, det löser väl sig alltid på ett eller annat sätt. Har en plan B om jag säger så!

Tänkte ni skulle få ta del av lite bilder också.. Vet inte om det är så mycket att förklara egentligen, titta och njut bara! Har verkligen sjukt mycket idéer nu, så efter lovet blir det till att ta tag i det. Behöver bara hitta någon som tror lika mycket på mig och mina idéer som jag gör och som är beredd att lägga ner själ och hjärta i det hela, eller tja, främst bara vara myndig. Vet ni hur många käppar man får i hjulet som minderårig?? Jaja, ska sluta gnälla nu och krypa i säng, men först, some pictures!















Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0