När Kränkte DU Någon Senast?

Ja så står det på en massa affischer som någon beslutat att sätta upp i skolan. Med stor röd text står det tillsammans med en näve som pekar rakt mot dig.



Hittade ingen bättre näve, men den verkade typ, argare. I alla fall, vill inte vara självgod, men det är inte utan att jag drar tankarna tillbaka till samtalet jag och rektorn hade i fredags. Det fick honom minst sagt att tänka till, men om det är tack vare (på grund av?) det eller inte vet jag inte. En sak är säker i alla fall och det är att det finns snyggare affischer att sätta upp, de här är mest bara creepy och ja, jag vet inte. Underliga....

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0