No School!

Har ingen skola idag! Fast har ändå massor att göra hemifrån, både i och utanför skolan... Jag tänker idag sätta mig ner och diskutera hur jag vill att mitt liv ska se ut och vad jag behöver för att nå dit. Det må låta konstigt, hälften av alla jag känner i min ålder vet inte vad de ska göra imorgon liksom, men jag är en karriär människa och det enda som hindrat mig från att göra karriär ännu är min låga ålder. Ni anar inte hur åldersdiskrimineringen i landet ser ut! Jaja, om en och en halv vecka fyller jag sjutton år, sedan börjar nedräkningen till 18-årsdagen, min vuxendag. När jag fyller 18 vill jag kunna försörja mig själv och inte behöva leva på studiebidraget. När jag tar studenten ska jag ha någonstans att ta vägen. Det är dags att staka ut mål och delmål, det är dags att drömma stort men framför allt, att jobba hårt. Motivationen är nu stor och jag vill verkligen ta mig någonstans härifrån. Nu ska någonting hända!

Lovar att konsertinlägget kommer snart, väldigt snart! Har lite krångel med att få upp sista videon bara. But it's on it's way!!

Puss o Kram
Lina Lilja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0