Önskelista

Fyller ju år om en vecka och dessutom är det julafton om lite drygt en månad, så nu har jag skrivit en önskelista! Vill ni se? =D

Av syrran önskar jag mig;
*Ringar
*Kläder
*Pengar

Av morsan o farsan önskar jag mig;
*Westlife's nya CD
*Tröja med TommyJoe Ratliff-tryck
*FYE Tour Edition
*Infinity Earrings/Eye Of Horus Earrings (Adams Design)
*Kalender med TommyJoe Ratliff
*"On The Meaning Of Adam Lambert" - En bok som typ handlar om AL
*Saker från Adam Lamberts webshop (typ tröjor, handskar och iPhonefodral)
*Pengar!

Tror ni mina föräldrar är överlyckliga över att jag viger mitt liv till så bra saker eller? x) Jaja, jag fyller ju bara 17 s'att....

I alla fall, imorgon är en ny dag! Har ju ingen skola på tisdagar, däremot ridning vilket typ förstör mitt liv nu *SUCK* Och så jobbar jag jue! =D
Imorgon är det i alla fall "FN:s Internationella Toleransdag" eller något i den stilen, vilket gör att det är fullt med seminarier och föreläsningar och liknande på Biblioteket som jag vill gå på. DOCK så är the big finally klockan 19.00-20.30. Min ridning börjar 20.30 och helst hade jag ju viljat åka hem innan dess... Annars kanske jag går på föreläsningen, sätter mig långt bak och smiter ut lite tidigt så att jag hinner. OM jag har underbara föräldrar som är beredda att skjutsa <3 Men det får vi väl se.... Ni kan läsa mer om morgondagen här;

http://www.gavle.se/Uppleva--gora/Sok-evenemang/FNs-Internationella-Toleransdag-Vill-du-tolereras-eller-respekteras-/?currstartdate=2010.11.16

http://www.gavle.se/Uppleva--gora/Sok-evenemang/Karlekens-pris-Ar-Europa-ett-paradis-for-HBT-personer/?currstartdate=2010.11.16



Alla som befinner sig i Gävle borde gå! Jag tror det kan bli riktigt bra! =D
Nu ska jag göra mig lite varm O'boy och krypa ner i tv-soffan. Hörs sen!

Puss o Kram
Lina Lilja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0