Vackert och Vitt!

Stoppar med mig kameran nu när jag beger mig in mot stan! Först blir det hundpromenad och sedan blir det nog en kort sväng förbi Biblioteket i alla fall! Om inte annat så kan det nog hjälpa mig i mitt skolarbete om hatbrott (har totalt kört fast!). Om någon skulle vilja yttra sig i den frågan säg bara till! Tar emot all hjälp jag kan få!



Får se när jag uppdaterar igen, vet inte riktigt hur dagen/kvällen ser ut än, hehe. Men hörs gör vi i alla fall!


Märker ni att jag har julstämning i kroppen? Hehe..

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer
Postat av: virginia

Åh vilken fin vintrig bild. Nää känner inte av julstämningen, bor i Aussie-land och här är det nästan sommar!

2010-11-16 @ 10:07:08
URL: http://itsvirginia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0