Allt på en å samma gång!

Har nyligen varit på möte med CUF. Gick väl sådär, men mycket skitsnack hanns det med i alla fall! Trevligt som alltid att få tjata av sig =) Pappa kom sedan för att hämta mig, han ringde när han var på väg och sa att jag kunde få köra, vi skulle åka och handla samt hämta syrran. I mörker? svarade jag, och han sa ja, det är väl dags att träna på det också.

Så tja, jag körde för första gången i mörker, för första gången i regn (visserligen duggade det bara, men ändå) samt för första gången stadskörning. Ett par motorstopp hände tyvärr i stadskörningen (skyller dock detta på pappa, inte jättelätt att köra när någon stressar en!) men både mörkret och regnet klarade jag galant! Måste säga att jag är en naturbegåvning på bilkörning!

Nu ska jag sova. Imorgon ska jag tenta av min engelska, en hel dag med prov! Det blir... spännande... En aning nervös måste jag erkänna. Godnatt vänner!

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0