Dansfeber

Låt oss prata om Transfeber, nej förlåt, jag menar Dansfeber. Jag tyckte inte alls om programmet till en början, men det har blivit bättre och bättre! Har tyvärr inte tid att titta på lördagarna, men jag spelar in det och tittar på det i efterhand, tyvärr är det två avsnitt jag ännu inte hunnit se. Idag satt jag och tittade på gårdagens och tja, skrattar gör man ju i alla fall!



Favoriterna hittills är i alla fall Tobbe och Marko som Dirty Dancing. Så jävla roligt! Fast tv-bönderna var inte helt fel heller, eller Carola, Lady GaGa, tja, alla är bra helt enkelt! Jag vet verkligen inte varför jag inte tyckte om programmet från början, för det är ett humorprogram, lekfullt, där kända svenskar bjuder på sig själv till den grad då det nästan blir pinsamt, allt för välgörande ändamål. Ett vinnande koncept!

Sen att alla tycker det är sjukt kul att uppträda i det motsatta könet, tja, det är ju bara extra kul ;) Marko som kvinna, Agneta som man, Peter som glittrig tjej, sjukt kul helt enkelt!

Puss o Kram
Lina Lilja


Kommentarer
Postat av: CherryCheek

Har inte sett det, finns det på någon play-kanal? :)

2010-10-04 @ 00:08:34
URL: http://cherrycheek.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0