Finally QX!

Har gnällt och tjatat och tyckt QX borde ta sig i kragen och verkligen skriva något om "It Gets Better" - kampanjen. Bortsett från de få meningar den fick i en annan artikel, där jag hittade den, har det inte skrivits om den och det har heller inte gjorts några försök till en svensk kampanj. Efter lite påtryckningar (erkänner, jag är en av dem!) så har de nu ÄNTLIGEN skrivit om det! Inte en dag för tidigt!

Gå gärna in på FB och delta i "Bär något lila för att säga en självklarhet" (evenemang). Går helt enkelt ut på att du onsdagen den 27 ska man sätta på sig något lila, litet eller stort spelar ingen roll, för att stå upp mot främlingsfientligheten och stödja den här kampanjen. Gör det du också!

Läs artikeln på QX här och jag rekomenderar er verkligen till att se klippet de länkar till. Jag vet att det är ganska långt, men believe me, it's worth it. And btw, ta fram näsdukar! Jag grinade som ett litet barn....

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0