Frissan!

Jag slängde ut frågan på hur jag skulle klippa/färga mig till mina kompisar här om dagen. Alla jag frågat svarade blont, och även om jag aldrig sett mig som blond, så tog jag till vara på deras råd så blont it is! Eller tja, det blir slingor, jättemycket ljusa slingor, det är min plan i alla fall =)

Däremot har jag ingen aning om hur jag ska klippa mig! Vill liksom ha något nytt, men jag vet inte.. Vet ju heller inte vilken frissa jag ska gå till! Bokade om tiden igår från fredag till torsdag, och jag frågade då aldrig vem det blev, dumma mig... Men men, ska fråga vad hon tycker så får vi väl se! Om tekniken vill med mig så blir det före- och efterbilder senare!

Blev inge yoga igår om jag inte sa det. Slutade tidigare än planerat, och orkade inte vara kvar, så jag åkte till mammas jobb, hjälpte henne lite där, och sedan åkte vi hem. Tänkte träna idag, men har sjukt mycket och plugga så istället blir det direkt hem efter frissan och så blir det en promenad lite senare. Gymmet imorgon istället!

Nä, nu måste jag sätta fart! Dags att bege sig ut i höststormen!

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0