Godnatt!

Glömde berätta en sak imorse! I lördags när vi skulle irra oss mot hotellet så var en massa gator avstängda pga filminspelning! Coolt! Sa vi, undrara vilken film? Spanade efter nå snygga kändisar men såg inga =( Det var väldigt stort område avspärrat, och själva filminspelningen var en bra bit innanför staketen. Pappa undrade om det kanske kunde vara Millenium, men näää, sa jag, de har ju varit i Uppsala ju!

Slog upp Aftonbladet på vägen hem igår, och mycket riktigt, det var Millenium! Coolt va? Jag tyckte det var lite coolt i alla fall =D

Har ikväll varit och övningskört, vilket gick ganska bra, tills jag fick motorstopp fem gånger i rad på en påfart... Mindre kul. Men men, det löste sig och vi kom hem =D Nu ska jag sova, är skittrött!

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0