Grease

Igår var Grease i Gävle, och vi var och tittade på dem. Tyvärr var det ingen jättetillströmning på publiken, men hyfsat mycket folk var där i alla fall. Vi hade bra platser och jag tyckte det var en mycket bra show, enligt mig var Sebastian bäst. Tyvärr fick man inte ta några bilder där...



Var dock sjukt trött igår. Kom tillbaka till stallet från tävlingen kring ett, och då skulle jag rida en häst också. Orkade verkligen inte egentligen, men gjorde det ändå, sedan fick jag köra hem vilken gick grymt bra! La mig i soffan och vilade lite, därefter dusch och middag, sedan bar det av till musikalen. När vi kom hem stupade jag direkt i säng och sov tungt hela natten.

Idag blir det plugg, ska tenta Matte A imorgon och Engelska A på fredag så måste plugga till det. Men en sak är roligt i alla fall! Jag trodde jag skulle få vänta minst en månad på min iPhone, men nu väntas den komma redan till veckan! Iiiiii va roligt =D



Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0