Härlig Dag

Jag tror den här dagen kommer bli riktigt bra, jag känner på mig det! Åtminstone hoppas jag det! Går egentligen inte i skolan alls på tisdagar men har en lektion som är flyttad den här veckan så ska in en timma bara, sedan tänkte jag gå en stund på stan eftersom jag verkligen verkligen måste uppdatera min garderob! Tyvärr har jag inte speciellt mycket pengar kvar sedan jag köpte min iPhone, vilket jag är lite ledsen över, så funderar på att gå in i Second Hand-butiken som ligger på stan och kanske försöka hitta något där.

Måste boka en klipptid också! Vill göra något nytt med mitt hår, men jag vet inte riktigt vad... En sak vet jag i alla fall och det är att jag bara ska önska mig kontanter i födelsedagspresent OCH julklapp! Jag är verkligen en snål jävel, och jag hatar när kontot börjar gå mot noll!

Jaja, sedan tänkte jag gå förbi gymmet en sväng också. Inte helt oväntat så har jag världens träningsvärk idag, så tänkte försöka träna bort den lite. Ikväll är det ridlektion med, det ska bli kul! Känner att jag vaknade full av entusiasm, men jag tror att saker och ting kan bli bra nu, och tror jag på det riktigt mycket, så blir det nog så också!

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer
Postat av: ROCK N ROLL MAMMA

jag är också sugen på att få en ny frisyr! det vore ju toppen!



hoppas du hittar några snygga plagg idag!

2010-10-26 @ 08:50:24
URL: http://emis.myshowroom.se
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Lottar bl.a ut Britney Spears nya parfym!



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-10-26 @ 08:51:25
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Var med och tävla om ett tandblekningskit på min blogg om du känner för det :P

2010-10-26 @ 08:58:49
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0