Mig trampar man inte på!

Har just skickat iväg ett jävligt surt mejl till en stackars människa, på grund av en annan människa. Lång story kort så har det blivit lite tjafsigt för att en tjej inte gjorde som vi sa på vårat möte, och som står i vårat protokoll. Vi får lida för det, då hon dessutom ändrar i protokollen i efterhand. Egentligen så kan jag väl betala de där två hundra kronorna extra, även om det är jävligt surt då det finns mycket annat man kan göra för pengarna, men det är mer själva principen. Hon har gjort fel och vi får sota för det! Sådan jävla smutsig affär så det är inte sant, ridsporten är verkligen en jävla värld!



Jag tvivlar på att jag kommer få rätt, men det känns viktigt ändå att göra det. Att stå upp för mig själv och verkligen sätta ner foten, att säga att det hon gjort är fel och att alla andra vet om det också! För en sak ska ni veta kära vänner, mig trampar man inte på.



Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer
Postat av: Daniel

Ush!! Hoppas du får upprättelse!!!

2010-10-07 @ 09:54:21
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0