Mitt braiga liv!

Jag mår heeeeeeelt underbart just nu! Jag bara måste säga så, för jag gör det! Jag har gått från att ha varit den där irriterande negativa tjejen med facebook uppdateringar som får folk att tro att man ska ta livet av sig till att bli den där irriterande positiva tjejen med facebook uppdateringar som får folk att vilja stoppa huvudet i sanden på grund av alla smilisar.

Det softa schemat jag har nu passar mig perfekt, jag behöver rutiner med variation liksom (komplicerat, I know). Att jag, som idag, kan åka ut till IKEA på förmiddagen, kika runt lite, planera för hur jag ska göra om i mitt rum och så vidare, jag njuter av det! Och god lunch fick jag också =)



Livet ler verkligen just nu! Visst finns det störmoment, irriterande och energisugande människor, saker som inte riktigt går som man vill, men vad spelar det för roll? Det är mycket roligare att fokusera på det som går bra =D

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0