Myskväll!

I'm so sorry, jag vet att jag inte uppdaterade igår! Hade myskväll med mamsen och papsen så jag var och handlade, lagade mat och såg idol. Tyvärr åkte Linda ut vilket var jättejättetrist, men något som däremot var desto roligare var att Minnah kom tillbaka och tog världen med storm! Yihoo! =D

Igår var det dessutom 1 år och 1 månad kvar. Till vad tänker ni då, jo, till min 18-års dag! Och ni som är bra på matte kan då räkna ut att det igår var en månad kvar till min 17-års dag, vilket stämmer alldeles utmärkt. Ser bara inte riktigt vitsen med att fira 17 år liksom, 17 är ingenting.... Jaja =)

Har mycket mer jag vill skriva, men det får nog bli fler inlägg lite senare! Det handlar om en bok, ett skolarbete och fortsatt diskussion om It Gets Better (jag veeeeeeet att jag tjatar ut det, men jag vill verkligen att Sverige ska uppmärksamma det bara liite till!).

Puss o Kram
Lina Lilja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0