Safe!

Westlife har en ny låt ute nu, den är grym!



Deras nya album släpps typ i december, så det blir väl en bra julklapp till mig tror jag =) Har deras fyra senaste album, love them! Appropå jul så alla jag känner, räkna med att få Olof Röhlanders CD i julklapp, hehe. Håller på att räkna nu på hur många jag ska beställa! Och appropå Röhlander, den här nötknäckaren gav han sina FB vänner halv nio imorse, lagom pigg var man då på att tänka på det, men det är något att tänka på ändå!

Tänk om det du säger att du vill inte är det du egentligen vill? Tänk om det bara är anpassade önskningar utifrån vad du tror är möjligt eller vad andra vill? Så vad vill du egentligen?

Jadå, tänk på det! Och appropå blåbär, det snöar ute! =D

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0