Stallet

Well, även om jag inte kommer fortsätta rida privatisar i framtiden så ska jag rida en hel massa privatisar denna vecka. Ska snart iväg till stallet och rida första för veckan. Tjatade i flera timmar på min lärare om att vi skulle få sluta lite tidigare för att jag skulle få hinna med tidiga bussen (vi var klara, arbetade ingenting utan roade oss med att spela spel), men nej, det fick vi absolut inte, vi skulle sitta kvar hela tiden!

Tio minuter efter att min buss gått säger läraren;
"Okej då, ni verkar inte ha något att göra, nu slutar vi!"
Schysst, jävligt schysst. Min dag som redan var så underbar liksom. Han skulle efter att vi slutat försöka prata med mig om hur det gått att jobba i gruppen idag, men jag kände inte för det utan var sådär arrogant som bara jag kan göra. Sitter och läser bloggar, lyssnar på musik i headsetet, och mumlar mina svar, samtidigt som han försöker prata. Retar man upp mig när jag redan är på dåligt humör, då får man veta det också!

Nej, nu ska jag roa mig i en timma till innan bussen går *Suck*. Hejsvejs!

Puss o Kram
Lina Lilja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0